Thursday, October 29, 2009

yabedabedu!!!


ello3..dari kopi ke milo ke aiskrim soda..

mende la korg mepek nih..
aiskrim soda xde kne m'gne pon..haa,btooi la..krg yg mepek..bkn aku..
hehe..
ari ni aku n amin n iqbal n wak a.k.a idris g mkn seafood..
huhuhu..padan muke pian,org ajak xnk..
kan da mlpas ikan merapu @ kerapu.. huhu..sdap gle kot..
msk 3rase..kalo x,wak nk mintak kukus limau..tp aku rse cam plek je kukus limau tu..
siot je..aku upload 2gmba..satu gmba je kuar..
kurang asam sggh men*****g ni..xpe2..aku pon mls nk tgu lme2..
hahaha..
ikan ni bapak amin dpt free..tp die xmkn pon..ktrg je yg tibai..
sebnanye aku la tibai paling byk skali..sampai licin ikan tu..
tp mmg best la..cme yg xbpe best nye die pnye kailan..
xkaw lgsg..kat lumut gak yg best..lumut bandar tentera laut k...bkn lumut kat longkang tu..
ble lg ek nk mkn seafood..ade cdgn??
kpade sesiapa yg ingin memberi cdgn yg amat bernas,anda bley la menghubungi 'beliau' (aku la tu)..
di talian ''cakap x berbunyi"..chowz3!!

No comments: