Monday, October 5, 2009

life was increadibly sucks!!

nasik lemak??or nasik berlemak??apakah pandangan pertama anda terhadap gambar ni?
nasik lmak?or nasik berlemak?sape jwb btoi aku blnje..haha

hehe..sebnanye aku ade crite mnarik..
nmpk x gmba seblah ni plak>>
ni seblum nsik lmak or nasik berlmak tu smpai..
ttbe je aku disinari oleh chye keimanan..
haha..
siot je kan..
xpsl2 je si syahmi ni pun terkne tempias chye keimanan aku yg t'lmpau kuatnye itu..
nmpk x?kalo x nmpk tu,xlme la..2jumaat lg..da ready?hehe..xpe2,aku doakn krg pnjg umor dan d;murahkan rezkin..amiiinn!!



aku ade stu cte best..ade la srg membe aku ni..(nme drhsiakan di bwh akta boeng 747)..
ade la srg awek jg kdai..ala,dkt seblah kdai ni je..
yg member aku yg b'tuah ni try la adjust2..mntk no..
nk d'jdkn cte,awek tu pun bg la no..

die ni ape lg..ibarat kera m'dpt bunga la,bak kate ''karim syeikh walid''..xley tulis nme btoi...xpsl2 kne saman aku..
da dpt no tu..setelah pulg ke ostel,die dgn bggnye telefon la minah ni kn..
tepon,sore laki yg jwb..hahaha..
upenye awek ni bg no balak die..
'kasihan',bak kate aku,dan 'simpati' kate syahmi...
da2..abih da cte psl tu..



aku xpuas ati btoi tgk gmba syahmi ni..bgge bebenor dpt chye keimanan aku..haha
sian ke die..xpe2..smoga b'bahagia hendaknye..

begitulah al-kisahnye sultan firaun dan ali baba..toyyiibb..


No comments: