Monday, March 7, 2011

eksiden!

kisah berlaku pd ptg smlm..aku g sewa kete n konon nye nk g jln2 ntuk hilgkn boring dok sini..
on the way tu,aku ngn membe aku..
elok pas jambatan sungai kat kuala ganu ni,ttbe kete jd cam tahpape..
tp aku ley kwl lg kete..
tp ttbe lak ade kete kat dpn aku ni benti..
ntah pasaipa ntah die benti..aku pun taktau..
dgn tak semena2,aku pun dgn slambernye,debush..
haa,hambek kau..
mmg remuk dpn kete tu..aiseh..mampos la cmni..dlm hati dok pk slmt ke tak je..
mmg kuat gak dentum tu..korg tgk je la dpn kete tu cmne kn..
gle ahh..terantuk pale aku kat dashboard tu...

dub dab dub dab...........

asal aku tak sakit lgsg..
laa,mimpi upenye..haha
gamba tu?korg google je..belambak ade..pilih mne nak..keh3

5 comments:

iyou said...

memang bengong.. aku igt cite betol da tadi.. hahaha

iyou said...

memang bengong.. aku igt cite betol da tadi.. hahaha

iyou said...

memang bengong.. aku igt cite betol da tadi.. hahaha

iyou said...

memang bengong.. aku igt cite betol da tadi.. hahaha

akustik maxwave said...

haha..kalo ye pun,takyah la smpai 4kli komen..keh3..style kn??