Thursday, April 8, 2010

Update3!!


ello3..
salam n slamat sjahtera..adoi..lme gak aku xupdate blog nih..sebnanye byk mende jadik,tp xsempat2 nk update..xpela,kte truskan dengan agenda kita..

kisah yg pertama bertajuk : Menang akhirnya..hehe..mende bru je td..tarikh : 8 april,kat padang sesma..
dak2 ragbi udm de wat frenly,ntuk g open wakaf tembesu 16 aribln nnt..
sepeti yg kami sedia maklum,sesma mmg la payah nk dklhkn..
krg bygkn la,drg g men kat beijing,djmput, mng no1 lak tu..
ktrg ni ngn traing pon tunggang langgang..bru je 2 mgu ni nk organize blek..
mmg xde hrpn nk mng..
tp,berkat ksbran ktrg,match td ktrg menang..tu pun tpis je..
3 try bls 2 try..
tp yg plg bestnye,3try tu sume aku yg sapu..haha..mmg gila kuasa gak la time tu..tp pntnya mmg xdpt dbygkan..
time last try tu aku push gle2,wlaupun mmg prot da skit..pas2 try lgsg xbley bgn..haha..
bila da abih lak,3 kli muntah kat tpi pdg..tp puas sbb ktrg dpt klhkn team sesma tu..
wlaupun drg xanta team plg kuat drg,drg mmg kuat..okla..tahniah buat pasukan ragbi udm..
abis cte 1..

kisah yg kedua : Annual dinner frit.
haa..ni lak jdik smlm..tarikh : 7 april,kat gem beach resort..
psl ni la aku kne meetg tiap2 ari slme smgu..aku da la xmnt nk g meetg2 ni..tp kne g gak..
2 kli kne ikut syhmi g gem tu ntuk setelkn mknn n comfomkn kdudukn meja2 dlm dewan tu..
tp xpela,ni sbg pglmn..hasilnya,amat m'berangsangkan..
rata2 dak2 fakulti kata best..alhamdulillah..sume setel..tp mmg pnt gak..dr ptg kol 2 tu smpai kol 12 ktrg kat gem..dok wat p'siapan tmbh rehearsel..
yg pntg..bende da lpas n da setel ngn jayanya..

kisah yg ketiga : g jln2 kat pntai chenderingbtol ke eja nih??



hehe..inilah hasilnya..sebnanye byk lg gmba..tp aku xsempat nk upload..sbb mende tu dlm fon..mls nk amik msuk lptop..haha..pntai die mmg best,ktrg lpak kat batu2 je..aku rse pntai ni je tmpat yg plg slamat nk md kat tganu ni..haha

tu je lah..xlrt nk membebel kat sni da..selamat mbce..

No comments: