Friday, March 26, 2010

jerul lak tag!!

1.Adakah anda rasa HOT??
-x..aku srg yg cool..org slalu kate,cool la mamat tu..stylo plak..haha..perasan siot..

2.Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.



3.Cerita pasal gambar.
-aku mmg ske kaler hijau glap..sbb die best..mybe sem dpn aku nk kaler mtr aku cmni gak..n aku ske simple..mcm gamba tu..

4.Berapa kali terakhir anda makan pizza?
-npe soklan ni cam tahpape..berapa or ble??aku rse ble..kalo ble,jwpn die 2bln lpas rsenye..hehehe..kalo brape,aku xtau nk jwb cmne..

5.Lagu terakhir anda dengar?
- 30 second to mars - kings n queens

6.Ape yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
-baru lpas men game vampire wars kat myspace..

7.Selai nama sendri,anda dipanggil nama ape?
-van akustik..ari,dol,b....hehehehe

8.Tag lagi Enam orang.
kalo xnk tag bley x??
1.jerul
2.loki
3.ilya
4.linda
5.adi
6.izzati

9.Hubungun dengan orang satu
die kawan bek aku gak kat kmpp...blik die no 11,tgkat 2..blok c4..kn jerul kn?hehe

10.Ape yang anda tahu mengenai orang dua?
die dak sbpi
nme die syahmi
umah kat ulu kinta
ktrg wat bbq kat uma die
adek die nme salihin kalo xsilap..

11.Jika diberi pilihan orang bernombor berapakah boleh buat anda rasa bahagia?
-6..sje aku tag no6..bru gempak

12.Kenagan dengan orang lima
haha..ktrg spupu la...byk sgt knangan..dr kecik smpai besar..lgpon,die je spupu yg sme umo ngn aku..
mak die,mak aku gak..
nenek ngn datuk die pon nenek ngn datuk aku..haha..

da abih kn?xlrt da..

3 comments:

Mistik said...

wahhh..hebat arh..ko igt no blik aku mse matrik..nie aku syg ko nie bari...luv u so much...mmuuaaahhhhh3x.!!!!

::CIK LYNN:: said...

weh, bleh x aku xnak wat???hahaaha

akustik maxwave said...

jerul..haha..aku mmg terer..

linda..ikot ske la..hehe